מה זה כיסא ארגונומי?


מה זה כיסאות ארגונומיים?    ■    טווח מחירים של כיסאות ארגונומיים    ■    מה חשוב לבדוק לפני רכישה של כסאות ארגונומיים?    ■    מאיפה כדאי לי לרכוש?

 

אם הגעתם לכאן, כנראה שאכפת לכם מהכיסא עליו אתם יושבים - ובצדק.

כאבי גב הם תופעה נפוצה הנגרמת מישיבה ממושכת על כיסא. אבל אל דאגה - כסאות ארגונומיים מספקים תמיכה לגוף ובעיקר לגב מאזור הצוואר ומטה ואין ספק שהם רהיט חובה לכל מי שמבלה את רוב שעות היום שלו בישיבה. מה ההבדל בין כסאות ארגונומיים לכיסאות רגילים? מה המחיר שלהם? ומה צריך לבדוק לפני הרכישה? ארגנו פה את כל המידע.

 

מה זה כיסאות ארגונומיים?

 

 כיסא ארגונומיאפשר להתבלבל ולחשוב שמדובר בסך הכל בכיסאות, אבל האמת היא - שכיסאות ארגונומיים יכולים לשפר לכם את כל חווית הישיבה. אז מה זה בכלל כיסאות ארגונומיים?

אז בואו נשב על זה רגע, ההגדרה של מוצר ארגונומי היא מוצר פיזי שיש לו יכולות פונקציות של כיוונון שמאפשרות להתאים את המוצר עבור גופנו. המטרה של כיסאות ארגונומים היא לספק תמיכה ויכולת לשמור על יציבה נכונה. ובשפה פשוטה יותר, מדובר בכיסא נוח יותר ומשוכלל יותר מכיסא רגיל.

 

למה זה טוב אתם שואלים?
 

כיסאות ארגונומיים מאפשרים להתאים את גובה הכיסא, להתאים את משענות הראש והגב כך שיתאימו לצוואר ולגב, לכוון את משענות היידים לגובה הנכון למרפקים, לשלוט בעומק המושב והם אפילו בעלי מנגנון תמיכה לגב התחתון שמאפשר לכוון את הכיסא בגובה ובעומק הנכון כדי לספק לו תמיכה מיטבית. בקיצור, במקום לשלוח עשרות מיילים לרחלי ממשאבי אנוש ולשאול מה קורה עם הכרית לגב שהיא מבטיחה לכם מאז תשרי, אפשר פשוט להתאים את הכיסא לצרכים שלכם. (אין יור פייס רחלי!) 
 

מי צריך כיסאות ארגונומיים?
 

בתכלס, כולם. מנהלים, מנהלות, הייטקיסטים, סטודנטים, גיימרים או בקיצור - כל מי שיושב רוב היום מול המחשב ורוצה לשמור על הגב שלו בריא.

נתקלתם במונחים כמו כיסא משרד ארגונומי, כסא מחשב ארגונומי או כיסא מנהלים ואתם לא מבינים מה ההבדל?  בסופו של יום, הכל נכנס תחת ההגדרה של "כיסא ארגונומי לעבודה" וההבדלים באים לידי ביטוי בעיקר בעיצוב. למשל, כסא מנהלים יהיה גדול יותר ומעוצב בצורה "יוקרתית" כדי לשדר רשמיות במהלך פגישות. לעומת זאת, כיסא משרדי לחדרי ישיבות, שבדרך כלל לא עורכות יותר משעתיים - שלוש, יהיה קטן ופשוט יותר מבחינה עיצובית.
 

כיסא ארגונומי



טיפ אבל עם כל הכבוד לתמיכה בגב, לפני שאתם מחליטים להבריז מהתור לפיזיותרפיה, כדאי לדעת - אין אפשרות להכניס לכיסא פונקציות לבעיות גב ספציפיות והוא לא מהווה תחליף לאורתופד. כיסא ארגונומי הוא מוצר עזר, כשלעצמו הוא לא מהווה פיתרון לכאבים הנגרמים במהלך הישיבה. מודעות לגבי איך לשבת נכון לצד שילוב עם מוצר שנותן בסיס נכון של ישיבה - יהווה את הפתרון האולטימטיבי.

קניית כיסא היא כמו כל קנייה אחרת ואם יש צורך אל תתביישו לבקש למדוד. כן כן אשכרה למדוד! לקחת לבית ולראות אם הכיסא נוח לכם לשימוש ביום יום.
בנוסף, בעת הקנייה שאלו מהו הבסיס הנכון לישיבה. אם תקפידו לשבת "נכון" על הכיסא בהתאם להמלצת היצרן, הגב שלכם ירגיש את ההבדל. 


טווח מחירים של כיסאות ארגונומיים

 

כסף טווח המחירים של כסאות ארגונומיים נע בין 900-7,000 ש"ח כולל מע"מ. המחיר תלוי ומשתנה בדגם, בפונקציות הכוונון וכמובן העיצוב. 


מה חשוב לבדוק לפני רכישה של כסאות ארגונומיים?

 

כיסא ארגונומי זה לא משהו שרוכשים כל שני וחמישי, לכן אספנו כמה טיפים שיהפכו את הרכישה שלכם למדויקת ביותר:

יתרון התייעצות מקדימה - לפני הרכישה יש להתייעץ עם החברה בצורה בסיסית לגבי הכיסא. אם אתם בוגרי חוג כדורסל, קחו בחשבון שרוב הכיסאות הארגונומיים מתאמים לאנשים שגובהם נע בין 1.55-1.85 ס"מ. אם הלקוח מעל הטווח, למשל בגובה 1.90 ס"מ אז מראש ישללו דגמים מסוימים. בנוסף, כדאי לציין העדפות בסיסיות, כמו האם תעדיפו כיסא מעור, ספוג, בד או אולי בכלל מרשת?

יתרון זמן התנסות - אייל מחברת גט קומפי מסביר שזה משהו שלא כדאי לכם לוותר עליו "כדי לבחור כיסא נכון ומתאים, לא מספיק לשבת עליו 10 דקות בחנות". כיסא נועד כדי לשבת עליו שעות ארוכות ולכן אי אפשר לקבל עליו החלטה בישיבה של כמה דקות. כדי לדעת אם הכיסא שבחרתם באמת נכון עבורכם יש לשבת עליו בין יום - לשלושה ימים ואחר כך להחליט (אגב, אם הרכישה היא לטובת הגיימר המתבגר שאתם מגדלים בבית, מומלץ להסביר לו שזה לא חייב להיות רצוף ואפשר לקום מדי פעם. בכללי, כדאי לחדד לו את העניין הזה). כאן תוכלו לקרוא חוות דעת של לקוחות שהחזירו/החליפו כיסאות מחברת גט קומפי.

יתרון אחריות - משך זמן האחריות על הכיסא וחלקיו מעידה הרבה על איכות הכיסא. לכן, וודאו שהאחריות היא לטווח יחסית ארוך (יותר משנה).

יתרון ביקורות - לפני הרכישה חשוב ואפילו כדאי לבדוק מה אתם קונים - איזה דגם, איזה מותג, מהן חוות הדעת עליו? אבל כדאי לזכור שמה שנוח לבן אדם אחד לא בהכרח נוח לבן אדם אחר. בסוף מדובר בגוף האדם, כל אחד עם מבנה גוף אחר והרגלי ישיבה שונים.
 

כיסא ארגונומי

 


מאיפה כדאי לי לרכוש?

 

סימן שאלה אז איך תדעו מאיפה הכי כדאי לרכוש? זה די פשוט, מחברה שיש לה את תו האיכות של מידרג TRUST. כמו שכבר הבנתם, כסאות ארגונומיים הם רהיט די יקר וקנייה שלהם מצריכה בדיקה מעמיקה של החברות השונות. החלטנו לחסוך לכם את העבודה הקשה ובדיוק בשביל זה יצרנו את תו האיכות של מידרג TRUST.

מה זה תו האיכות של מידרג TRUST אתם שואלים? 

פטיש שופט תו איכות של מידרג לחברות בישראל, המתבסס על שביעות רצון הלקוחות בלבד. רק חברות עם מעל ל-90% שביעות רצון מהלקוחות הקודמים שלהן, יכולות לקבל את התו. התו מתבסס על בדיקה מקיפה ולא מסוננת של לקוחות החברה. כל חוות הדעת נלקחות בשיחות טלפוניות ובכך מאפשרות לכם הלקוחות, להחליט עם מי והיכן לרכוש כיסא.

נכנסתם לאתר של חברה לכסאות ארגונומיים ויש לה את תו האיכות? מעולה! אתם יכולים להיות רגועים ולרכוש ממנה בראש שקט מחייך

טלפון הגעתם לאתרים ללא תו האיכות שלנו? צרו איתנו קשר ואנחנו נבדוק בשבילכם מה הלקוחות הקודמים של החברה חושבים עליה והאם כדאי לרכוש ממנה.