עמוד חוות דעת מאונדקס בגוגל    ■    טופס השארת פרטים    ■    תוסף לאתר החברה שלכם    ■    הצגת התו בעמודים ספציפיים בתוך האתר    ■    שלט יחודיי למשרד/ לסניף    ■    קיט מותאם אישית עם שימושים אופציונליים    ■    פרסומי אופליין    ■    אז למה אתם מחכים? צאו לדרך ותראו לכמה שיותר לקוחות מה אתם שווים!

 

איך להשתמש נכון בתו?

 

המלצותכל הכבוד! עברתם את תהליך הבדיקה בהצלחה והוכחתם שאתם באמת חברה איכותית בתחומכם, עם דירוג גבוה וחוות דעת עשירות של לקוחות קודמים. עכשיו רק נשאר לוודא שכולם ידעו עד כמה אתם איכותיים, ולהציג את זה בשקיפות: כך, במהלך תהליכי המכירה, הלקוחות החדשים שלכם יוכלו להיחשף לתו ולחוות הדעת, ומיד לקשר בין החברה שלכם לבין שקיפות ואיכות.

סימן שאלה אז איך משוויצים בחוות הדעת ואיך מציגים אותן ללקוחות פוטנציאליים?  במספר דרכים:

 

עמוד חוות דעת מאונדקס בגוגל

גוגל כל חברה שתהיה זכאית לתו האיכות תקבל גם עמוד חוות דעת ייעודי באתר מידרג, שיציג את הדירוג שקיבלה יחד עם חוות הדעת של הלקוחות הקודמים שלה.

צו עשה העמוד יאונדקס בגוגל ויהנה מהכוח הגדול שיש למידרג בחיפוש ההטיות השונות: המלצות/ חוות דעת/ביקורות. דף הנחיתה יכיל גם את לוגו החברה, ממוצע דירוגים לפי פרמטרים ודרך ליצירת קשר.

 

עמוד חוות דעת מידרג Trust

 


טופס השארת פרטים

טלפון בתוך העמוד עצמו, קיימת אפשרות ליצירת קשר ישיר איתכם, עם החברה. יצירת הקשר יכולה להעשות בעזרת מילוי טופס שישלח אליכם למייל עם הפרטים של הלקוח המתעניין, או על ידי מעבר ישיר לאתר החברה בעזרת לינק. חשוב לזכור שהרוב המוחלט מהלקוחות יפנו אליכם באופן ישיר מכיוון שהם מכירים אתכם.

 

 

עמוד צור קשר מידרג Trust

 


תוסף לאתר החברה שלכם

כדי שכל לקוח מתעניין שנכנס לאתר שלכם יוכל לראות שקיבלתם את תו מידרג TRUST, יצרנו ווידג'ט מותאם אישית שיופיע בעמוד הבית שלכם.

22 הווידג'ט בצורתו הסגורה יציג את הדירוג הכללי שקיבלתם מלקוחות, ובצורתו הפתוחה יציג גם את מספר חוות הדעת. בלחיצה עליו יוכלו הלקוחות להגיע לדף הנחיתה הייעודי שלכם המכיל את כלל חוות הדעת שנמצאות באתר מידרג.

סימן אבטחה הטמעת הווידג'ט נעשית בעזרת קוד HTML קצר, ובפחות מדקה תוכלו ליישם אותו באתר. אם אתם עמוסים עד כדי כך, תוכלו להיעזר גם בבונה האתר שלכם.

מידרג טראסט הדגמה

 


הצגת התו בעמודים ספציפיים בתוך האתר

תוכלו לשלב את התו בעמודים ספציפיים בתוך האתר כמו בטאב "לקוחות מספרים", או ליד טופס יצירת הקשר שיש אצלכם באתר. תוכלו לשים את הקישור גם בFOOTER שלכם, כדי לוודא שכמה שיותר לקוחות ייראו שקיבלתם את תו האיכות. 😃

 


שלט יחודיי למשרד/ לסניף

תוכלו להציג ללקוחות שאתם פוגשים בקבלת פנים פיזית את התו ואת הדירוג שקיבלתם, בעזרת QR שיוטמע בשלט זכוכית ייחודי שנכין עבורכם, עם הלוגו שלכם, הציון וכמות חוות הדעת שקיבלתם. הנה דוגמה:

 

שלט זכוכית מידרג Trust

 


קיט מותאם אישית עם שימושים אופציונליים

עקיצת יתוש מגרדת אנחנו פה כדי לעזור לכם, ולכן כל חברה שתעבור את תהליך הבדיקה תקבל מאיתנו קיט עם כל הרעיונות המתאימים עבורה לשימוש נכון בתו, בהתחשב בתהליכי המכירה הייחודיים שלה:

מייל איך יהיה הכי נכון לחשוף את הלקוחות שלכם לתו דרך שילוב בתהליכי מכירה, בין אם באופן דיגיטלי כמו שליחת קישור לחוות הדעת לפני/אחרי שיחה עם לקוח מתעניין, בפרסומים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, קידום ממומן, דרך המייל, הווצאפ ועוד;

או בין אם באופן פרונטלי, בעזרת רולאפים, שלטים במשרדים ועמדות מכירה עם QR לסריקה והגעה לכל חוות הדעת.


פרסומי אופליין

טלוויזיה את התו ניתן לפרסם גם באופן נרחב יותר כמו בפרסומי טלוויזיה, שלטי חוצות, רדיו ועוד. אופציה זו אינה כלולה בחבילה הבסיסית ועל כן יש ליצור איתנו קשר כדי לקבל על כך מידע נוסף.


אז למה אתם מחכים? צאו לדרך ותראו לכמה שיותר לקוחות מה אתם שווים!

טיפ חמישי יש לכם רעיונות לשלט אחר? הייתם רוצים שחוות הדעת יופיעו במקומות נוספים? דברו איתנו, נשמח לשמוע !