למי מתאים לקבל חוות דעת ותו איכות ממידרג Trust?    ■    למה החברה שלי צריכה את תו האיכות של מידרג?    ■    איך ניתן לחשוף לקוחות חדשים לתו האיכות?    ■    כבר יש לנו בחברה חוות דעת באתר ובגוגל, אז מה ההבדל?    ■    מה כולל תהליך הבדיקה לקבל תו האיכות?    ■    מה הרף כדי לעבור את תהליך הבדיקה?    ■    האם יש לי מעקב אחרי חוות הדעת שמתפרסמות?    ■    מה קורה אם החברה שלי לא עוברת את התהליך?    ■    יש חברות שלא עוברות את תהליך הבדיקה?    ■    לכמה זמן תו האיכות תקף?    ■    איך אתם משיגים את הפרטים של הלקוחות שלי?    ■    כל אחד שרוצה יכול לדרג את החברה?    ■    כמה זה עולה?    ■    יש התחייבות?    ■    אתם עושים שימוש בפרטי הלקוחות שלי?

 

שאלות נפוצות

 

כאן תוכלו למצוא תשובות לשאלות נפוצות על השירות של מידרג Trust, הצורך בתו האיכות, תהליך הבדיקה, והשימושים השונים.

 

למי מתאים לקבל חוות דעת ותו איכות ממידרג Trust?

22 חברות שיודעות לתת שירות מצוין ללקוחות שלהם, לא מפחדות להראות ללקוחות חדשים את מה שהלקוחות הקודמים חושבים, ומאמינות שאמינות ושקיפות הם ערכים עליונים. 😉


למה החברה שלי צריכה את תו האיכות של מידרג?

שני אנשים אנחנו עוזרים ללקוחות חדשים שמתעניינים בכם לסמוך על החברה שלכם בזכות האמון שיש היום ללמעלה מ1,000,000 משתמשים במידרג. החברה משתמשת בעמוד חוות הדעת ובתו האיכות כדי לבדל את עצמה אל מול המתחרים ולחזק את האמון שהיא בונה עם הלקוחות שלה בזכות חוות דעת אמינות.


איך ניתן לחשוף לקוחות חדשים לתו האיכות?

ווטסאפ 32 חוות הדעת יוצגו בתוך עמוד ייחודי שיישב ב SUBDOMAIN בתוך אתר מידרג, ויופיע גם בגוגל. את העמוד הזה תוכלו להציג בכל דרך שהיא ללקוחות חדשים שלכם. תוכלו לשלוח דרך הווצאפ, להציג תו האיכות באתר בעזרת ווידג'ט או אפילו במיקומיים פיזיים כמו משרדים וחנויות. 
 


כבר יש לנו בחברה חוות דעת באתר ובגוגל, אז מה ההבדל?

זה לא סוד שחוות הדעת בפייסבוק, בגוגל ואפילו באתרי החברות עצמן - מוטות. חוות הדעת איבדו מכוחן, וכל עוד אין להן תו איכות - כדאי להתייחס אליהן בחשד. יש היום שלל שיטות לפיברוק חוות דעת, כמו בוטים בפייסבוק, מתחרים שמנסים לחבל, חוות דעת קנויות ועוד. לעיתים קרובות, בתוך אתרים, נראה תמונה חלקית של הלקוחות המרוצים בלבד.

בדיקה כדי להעניק לחברה את תו האיכות של מידרג, אנחנו מבקשים רשימה של כל הלקוחות, בלי סינונים. נתקשר ללקוח טלפונית לקבלת המשוב. הצורה בה אנחנו אוספים את המשובים חשופה גם ללקוח. לא סתם יש לנו במידרג מעל 1,200,000 משתמשים שסומכים עלינו לפני שהם מקבלים החלטות.


מה כולל תהליך הבדיקה לקבל תו האיכות?

כדי להעניק לכם את תו האיכות, אנחנו בודקים עד כמה הלקוחות האחרונים שלכם, מרוצים מהשירות שביצעתם עבורם. 
סימן קריאה בשלב הראשון תעבירו לנו הפרטים שלהם, לפי רצף החשבוניות האחרונות שהוצאתם או רצף הלקוחות הקיים מתוך המערכות הממוחשבות שלכם. אנחנו נאמת את הנתונים כדי לוודא שאין דילוג על אף לקוח, ולאחר מכן אנחנו ניצור איתם קשר ונבקש מהם לדרג אתכם עם מלל חופשי וגם במספר פרמטרים רלוונטיים לתעשייה שלכם. 


מה הרף כדי לעבור את תהליך הבדיקה?

22 אם קיבלתם כמות מינימלית של חוות דעת המותאמת לתחום שלכם (לרוב החברות B2C הרף הוא 100 חוות דעת ולB2B 30 חוות דעת), והדירוג הממוצע שלכם הוא מעל 90% שביעות רצון ומעל ציון 8, מזל טוב! אתם זכאים לתו מידרג TRUST. 


האם יש לי מעקב אחרי חוות הדעת שמתפרסמות?

וי כמובן ששום דבר לא מתפרסם ללא אישורכם. החברה מקבלת לצפייה וקריאה ראשונית את כל חוות הדעת. במידה והיא מאשרת את מכלול חוות הדעת (לא ניתן לבחור חוות דעת להוציא) אנחנו מכינים את עמוד חוות הדעת.


מה קורה אם החברה שלי לא עוברת את התהליך?

חוץ מזה שזה מבאס, לא קורה שום דבר. לא אנחנו ולא אתם נפרסם את הנתונים האלו החוצה, ולא תוכלו להציג אף חוות דעת, לא חיובית ולא שלילית. תוכלו לקבל מאיתנו לשימוש פנימי שלכם ולצורכי למידה את המלל בחוות הדעת. 


יש חברות שלא עוברות את תהליך הבדיקה?

בדיקה לצערנו כן, והרבה. מעל 50% מהחברות שנבדקות ומעבירות לנו לקוחות לבדיקה לא עוברות את התהליך בציון מספק. ככה שבמידה ואתם כן עוברים, בהחלט יש במה להשוויץ. 


לכמה זמן תו האיכות תקף?

לוח שנה תו האיכות תקף לשנה מרגע סיום תהליך הבדיקה. לאחר שנה, יש לבצע תהליך בדיקה מחודש כדי לוודא שאתם עדיין עומדים ברף (חוות הדעת הישנות לא ימחקו, החדשות רק מתווספות לישנות).
 


איך אתם משיגים את הפרטים של הלקוחות שלי?

מייל החברה מעבירה לנו רשימה רציפה ולא מסונננת של כל הלקוחות שקיבלו ממנה שירות, בתקופת הזמן שהוגדרה בתוך מערכת החשבוניות או הלקוחות שלה. החברה מעבירה לנו את הרשימה בצורה שקופה בעזרת זום משותף או בהגעת נציג מידרג למשרדי החברה, כדי לוודא שלא נעשה סינון.


כל אחד שרוצה יכול לדרג את החברה?

תכנות לא. אך ורק הלקוחות שאתם תעבירו אלינו מתוך המערכות שלכם, כדי לוודא שבאמת מדובר בלקוחות שנתתם להם שירות.
 


כמה זה עולה?

כסף עבור תהליך הבדיקה הראשוני - יש עלות חד פעמית. במידה ועוברים את הבדיקה ומקבלים את התו - אנחנו נבקש תשלום חודשי נקבע בהתאם לגודל החברה ולסוג השימוש אותו רוצים לבצע בו.
 


יש התחייבות?

22 השירות הוא ללא התחייבות, ואפשר לבטל את התו ואת חוות הדעת ברגע שרוצים.
 


אתם עושים שימוש בפרטי הלקוחות שלי?

נקודה אנחנו מתחייבים להשתמש בפרטי הלקוחות רק לטובת קבלת משוב אובייקטיבי על החברה. 
נקודה כמובן שלא כל הלקוחות מעוניינים לתת משוב וזה בסדר, הם לא חייבים. אנחנו מבטיחים לא להציק להם.