מידרג Trust - הלקוחות יודעים הכי טוב    ■    הצורך בתו איכות    ■    מי שמנו?    ■    יתרונות תו האיכות של מידרג Trust     ■    איך זה עובד?    ■    רק לחברות עם מעל 90% לקוחות מרוצים    ■    נשמע מעניין, איך מצטרפים?    ■   

 

מה זה מידרג Trust?

 

22 מידרג Trust הוא תו האיכות של החברות בישראל, המתבסס על חכמת ההמונים, בעזרת חוות דעת ודירוג אמין מלקוחות קודמים של החברה. נשמע מעניין, אבל מה זה אומר? מי יכול לקבל את תו האיכות ומה ההבדל בינו לבין דירוגים אחרים?  Trust us שמיד הכל יתבהר.

 

מידרג Trust - הלקוחות יודעים הכי טוב

חוות דעת של לקוחות קודמים הם המקור האמין והטוב ביותר לבדיקת איכות החברה: הם מציגים את המוצר או השירות, הצורך בהם, חווית השימוש ועוד, מהעיניים של הצרכנים עצמם.

וי תו האיכות של מידרג Trust מעניק לחברות וגופים מצטיינים בתחומם הזדמנות להציג בצורה אובייקטיבית ושקופה חוות דעת אמינות של לקוחות קודמים, בעזרת מדדים קבועים עבור כל תעשייה.

מידרג טראסט תו לדוגמה

הצורך בתו איכות

העלאת סיווג בתחרות כמו בתחרות, כל אחד טוען שהוא הטוב ביותר. ובשוק חופשי כמו שלנו, ללקוחות קשה להבחין בין אלה שרק מספרים כמה הם טובים, לבין הטובים באמת

בדיוק בגלל זה, כשלקוחות נמצאים בצומת הבחירה בין מספר חברות מתחרות שונות, הם זקוקים לאובייקטיביות שתסייע להם לנווט בינהן ולקבל את ההחלטות הנכונות. ההתלבטויות הן שונות ורבות: בין מוסדות לימוד, דיור מוגן לבן משפחה, חברות ליסינג וקניית רכב יד 2, סדנאות בישול, חברות המייצרות רהיטים או חברות המספקות שירותי B2B לעסקים.
טיפ ומה יותר מעניין לקוחות מתעניינים שלכם, מאשר לקרוא עליכם חוות דעת מלקוחות קודמים שקיבלו בדיוק את אותו שירות או רכשו את אותו המוצר לפניהם?


22 ולכן, מטרת תו האיכות היא לשקף ללקוחות פוטנציאליים שלכם שאתם באמת איכותיים כמו שאתם אומרים, אבל שעכשיו לא רק אתם תגידו את זה - אלא הלקוחות שלכם!


מי שמנו?

כוכב אנחנו במידרג מאמינים ששקיפות זה הכל, וכבר מעל 20 שנה מדרגים בעלי מקצוע בתחומים שונים, לפי חוות דעת של לקוחות קודמים: סומכים עלינו 1,200,000 לקוחות ישראלים הרשומים לאתר, עם מעל 2,000,000 חוות דעת אמינות שאספנו שעוזרות להם לקבל החלטות.

פטיש שופט בסופו של יום, המטרה במידרג היא לטייב את השירותים בארץ. אנחנו גם יודעים שאמון צריך להרוויח, ולכן יצרנו מערכת דירוג משומנת, שיודעת למצוא את העסקים הטובים ביותר, דרך תהליך בדיקה קפדני: בלי לסנן לקוחות לא מרוצים, בלי לסנן חוות דעת שליליות, בלי לתת לעסקים לא מספיק טובים להופיע בה.

סומכים עלינו שנציג את האמת, כפי שהיא. עד היום התעסקנו ב-130 תחומים, מצווארון כחול ועד צווארון לבן, ועכשיו הגיע הזמן לעזור גם לחברות וגופים מצטיינים בתחומם להציג ללקוחות הפוטנציאליים שלהם למה אפשר לסמוך עליהם.


יתרונות תו האיכות של מידרג Trust 

תו האיכות של מידרג Trust מציג חוות דעת אמיתיות של לקוחות קודמים, ללא צנזורה או סינון, וזאת על מנת להוכיח ללקוחות הפוטנציאליים שהחברה שלכם היא באמת הטובה ביותר:

יתרון בידול ממתחרים - לא כל חברה תוכל לקבל את התו: רק חברה שתעמוד ברף שביעות הרצון של הלקוחות שלה תהיה זכאית לו.

יתרון אמון לקוחות מידרג - רכישת האמון של מעל 1,200,000 לקוחות שכבר מכירים את מידרג.

יתרון חיזוק תהליכי מכירה- בזכות האמון בחוות הדעת, יהיה קל יותר להפוך לקוח מתעניין לעסקה.


איך זה עובד?

סימן שאלה במהלך הבדיקה נאסוף עבור החברה חוות דעת של לקוחות קודמים, מתוך רשימה שהחברה מספקת, על פי כללי מידרג, ונדרג על פי המדדים בסולם של 0-10: רק אם שקלול הציון הסופי שיתקבל יהיה מעל 8, ומעל 90% מהלקוחות יהיו מרוצים, החברה תהיה זכאית לתו האיכות של מידרג Trust.
בעמוד בדיקת התאמה ראשונית תוכלו לקרוא על תהליך הבדיקה המלא. 


רק לחברות עם מעל 90% לקוחות מרוצים

מטרת הדירוג היא לחזק את תהליכי המכירה הקיימים אצלכם, שהביאו אתכם עד הלום. ולכן, רק אם עברתם את הבדיקה בהצלחה, תוכלו להציג את תו הדירוג וחוות הדעת שקיבלתם בכל מקום בו אתם פוגשים לקוחות חדשים. הנה דוגמה לשני מוצרים:

אחד באמצעות ווידג'ט ייחודי - הווידג'ט יופיע באתר שלכם, ויפנה לרשימת חוות הדעת והדירוגים.

טראסט שימוש גיף

 

שתיים באמצעות דף נחיתה ייעודי באתר מידרג - עם כל חוות הדעת שאספנו עליכם מהלקוחות הקודמים שלכם. תוכלו לשלוח ללקוחות פוטנציאליים את כל חוות הדעת שקיבלתם בכל שלב בתהליך המכירה.

 
 
טראסט- עמוד חוות דעת

 

 

בעמוד המוצרים תוכלו לקרוא על שימושים נוספים שניתן לעשות עם התו ועם חוות הדעת. 


נשמע מעניין, איך מצטרפים?

טלפון השאירו פרטים וניצור אתכם קשר כדי לוודא התאמה ראשונית. לאחר מכן נתחיל בתהליך הבדיקה, ואם שקלול הציון הסופי יהיה גבוה מ-8  יחד עם 90% לקוחות מרוצים, תוכלו לקבל את תו האיכות של מידרג Trust.