הDNA של מידרג Trust
המטרות שלנו:
לעזור לחברות איכותיות לשקף את איכות השירותים והמוצרים שלהן על ידי שימוש בחוות דעת אמינות.
לעזור ללקוחות פוטנציאלים לדעת מי הן החברות האיכותיות.
להשיג את הנ"ל ביושר והגינות.
היחס שלנו לכסף
אמנם אנחנו חברה בע"מ, אבל הכסף הוא אמצעי בלבד על מנת להשיג את המטרה. היכן שהכסף מתנגש עם ערכים - הערכים מנצחים.
המודל העסקי שלנו
עבור איסוף, מיפוי וסידור חוות הדעת - נגבה תשלום חד פעמי
עבור השירות והצגת חוות הדעת - ניקח תשלום חודשי- ללא התחייבות.
בכל מקרה, החברה יכולה להפסיק את השירות מתי שתרצה.
קיימות חבילות שונות ולהן תעריפים שונים בהתאם לשימוש החברה בחוות הדעת, אך בכל החבילות עקרונות חוות הדעת כפי שכתובים במסמך זה נשמרים.
מי ראוי לתו מידרג Trust?
רק חברות עם 90% שביעות רצון מהלקוחות (לפחות 90% מהלקוחות בציון 8 ומעלה)
עם ממוצע הדירוג הכללי 8 ומעלה.
חברות עם חוות דעת מעודכנות.
חברות עם כמות חוות דעת מינימלית בהתאם לתעשייה .
שיטת הדירוג של מידרג Trust
עקרונות מנחים:
כל תהליכי הדירוג במידרג יהיו תמיד מפורסמים ושקופים ללקוחות ולחברות. העקרונות המנחים של שיטת הדירוג הם:
שקיפות - תהליכי הדירוג מפורסמים וידועים.
אחידות - כללי הדירוג אחידים לכל החברות באותה תעשיה.
אמינות מוחלטת - לא ניתן לשלם למידרג כדי לשנות דירוג.
פשטות - לא מסבכים את הדירוג עם נוסחאות מורכבות שלא ניתנות להבנה על ידי הגולשים.
כללי הדירוג
כל חברה בתעשיה זהה תדורג לפי קריטריונים זהים.
הקריטריון המשמעותי לקביעת רף ההופעה הוא "דירוג כללי".
טווח הדירוג הוא בין 0-10.
חברות שיורדות מכמות של 90% שביעות רצון מהלקוחות וציון ממוצע 8 בפרמטר הכללי - לא יכולות להישאר עם תו מידרג TRUST.
כמות חוות הדעת המחושבות בדירוג הממוצע יקבעו לפי התעשיה אליה היא שייכת - בחלק מהתעשיות יכנסו כל חוות הדעת לחישוב ובתעשיות אחרות יכנסו X חוות דעת אחרונות.
אחת לשנה לפחות על החברה לרענן את הדירוג וחוות הדעת שלה, ולהעביר למידרג לבדיקה את אותה כמות לקוחות שהעבירה בתהליך הדירוג הקודם או את כל הלקוחות שקיבלו ממנה שירות מרגע האיסוף הקודם.
תהליך איסוף הנתונים
תהליך הבדיקה של חברה לפני קבלת התו הוא תהליך שקוף לכלל החברות. בעקבות השוני שיש בין החברות, התהליך מתבצע ב- 3 רמות כשהרמה הראשונה היא כללית לכלל החברות, הרמה השנייה היא לפי תעשייה, והרמה השלישית ייחודית לחברה.
רמה כללית:
החברה נדרשת לספק את פרטי הלקוחות מתוך רצף מסמכים ממוספרים אחרונים שהוציאה ללא סינוני לקוחות, כגון חשבוניות / מס' הזמנה וכדו'.
על החברה להציג הוכחה לכך שאין דילוג על רצף חשבוניות / רצף מסמכים.
ניתן לעשות זאת באחת מהדרכים הבאות:
לשלוח את פרטי הלקוחות ולספק צילומי מסמכים כדי לאמת את פרטי הלקוחות.
לבצע שיחת זום משותפת מוקלטת יחד עם נציג מידרג ולהראות את דרך שליפת הנתונים במערכות הפנימיות.
לשלוח נציג מידרג למשרדי החברה שישלוף את הנתונים הרלוונטים.
לאחר איסוף פרטי הלקוחות, צוות מידרג TRUST מתקשר אל הלקוחות ומקבל מהם חוות דעת ודירוגים מפורטים. הרף לקבלת התו עשוי להשתנות בעתיד אך העיקרון שלא משתנה הוא שכל החברות עוברות תהליך בדיקה, ללא הטיות וללא התפשרויות.
רמת התעשיה:
עבור כל תעשיה קיימים כללים רלוונטים.
רמה ייחודית לחברה:
לכל חברה יש תיעוד מדויק של אופן איסוף חוות הדעת והסבר על הלקוחות שנכנסו לתהליך הבדיקה. הוא מוצג ללקוחות פונטציאלים בשקיפות ואותו ניתן לקרוא בלשונית "איך בדקנו" המופיעה בדף הדירוג של החברה.
הכללים - מי יכול לדרג את החברה?
מידרג פונה ללקוחות שקיבלו שירות בתשלום / רכשו מוצר מהחברה המדורגת - לקוחות שעלו במדגם איסוף הנתונים. מידרג היא זו שפונה ללקוחות הזכאים לדרג ולא להיפך, כלומר, לקוח לא יכול לפנות למידרג ולבקש לדרג חברה מסויימת. מידרג אוספת חוות דעת גם מלקוחות שהפסיקו את השירות / פרשו / החזירו את המוצר.
הצגת חוות הדעת בעמוד החברה
כל חוות הדעת יופיעו, טובות ורעות באופן זהה.
חברה לא תוכל לשנות או למחוק חוות דעת.
אופן וסדר ההצגה של חוות הדעת בעמוד החברה ובווידג'טים השונים:
סדר חוות הדעת לא יושפע מהדירוג שניתן בחוות הדעת.
חוות דעת עם שם יופיעו לפני חוות דעת בעילום שם.
חוות דעת חדשות יופיעו לפני חוות דעת ישנות.
אחרי השיקולים הנ"ל, חוות דעת יסודרו לפי כמות המלל במשוב מהגבוה לנמוך.
בכל תצוגה מסוננת של חוות הדעת - לדוג' תצוגה מסוננת לפי שירות מסוים או מוצר ספציפי, הלקוח הפונטנציאלי יוכל לראות באופן בולט שמופעל סינון ולבטלו וכך לצפות בכל חוות הדעת.
בקרת איכות חוזרת
בתעשיות מסוימות מידרג תפנה ללקוח פעם נוספת לאחר תקופה כדי לוודא שהלקוח עדיין עומד מאחורי חוות הדעת שנתן ולא מעוניין לשנותה.
מחיקת / השהיית חוות דעת
מידרג לא מוחקת / משהה חוות דעת למעט במקרים מיוחדים, בהם:
הלקוח המדרג פונה למידרג ומבקש להשהות את חוות דעתו.
הלקוח המדרג בסכסוך משפטי עם החברה המדורגת והחברה המדורגת זכתה בתביעה.
הלקוח המדרג חסום במידרג לדירוג.
החברה המדורגת הוכיחה שהלקוח לא שילם עבור השירות או המוצר ואין לו טענה לנזק.