המטרות שלנו:    ■    היחס שלנו לכסף    ■    המודל העסקי שלנו    ■    מי ראוי לתו מידרג Trust?    ■    שיטת הדירוג של מידרג Trust    ■    כללי הדירוג    ■    תהליך איסוף הנתונים    ■    הכללים- מי יכול לדרג את החברה    ■    הצגת חוות הדעת בעמוד החברה    ■    אופן וסדר ההצגה של חוות הדעת בעמוד החברה ובווידג'טים השונים:    ■    בקרת איכות חוזרת    ■    מחיקת/ השהיית חוות דעת


הDNA של מידרג Trust

 

המטרות שלנו:

מספר 1 צבוע לעזור לחברות איכותיות לשקף את איכות השירותים והמוצרים שלהן על ידי שימוש בחוות דעת אמינות.
מספר 2 צבוע לעזור ללקוחות פוטנציאלים לדעת מי הן החברות האיכותיות.
מספר 3 צבוע להשיג את הנ"ל ביושר והגינות.


היחס שלנו לכסף

22 אמנם אנחנו חברה בע"מ, אבל הכסף הוא אמצעי בלבד על מנת להשיג את המטרה. היכן שהכסף מתנגש עם ערכים - הערכים מנצחים.


המודל העסקי שלנו

כסף עבור איסוף, מיפוי וסידור חוות הדעת - נגבה תשלום חד פעמי 
כסף עבור השירות והצגת חוות הדעת - ניקח תשלום חודשי- ללא התחייבות.
בכל מקרה, החברה יכולה להפסיק את השירות מתי שתרצה.


כוכבית קיימות חבילות שונות ולהן תעריפים שונים בהתאם לשימוש החברה בחוות הדעת, אך בכל החבילות עקרונות חוות הדעת כפי שכתובים במסמך זה נשמרים.
 


מי ראוי לתו מידרג Trust?

מספר 1 רק חברות עם 90% שביעות רצון מהלקוחות (לפחות 90% מהלקוחות בציון 8 ומעלה)
מספר 2 עם ממוצע הדירוג הכללי 8 ומעלה.
מספר 3 חברות עם חוות דעת מעודכנות.
מספר 4 חברות עם כמות חוות דעת מינימלית בהתאם לתעשייה .
 


שיטת הדירוג של מידרג Trust

עקרונות מנחים:
כל תהליכי הדירוג במידרג יהיו תמיד מפורסמים ושקופים ללקוחות ולחברות. העקרונות המנחים של שיטת הדירוג הם:
נקודה שקיפות - תהליכי הדירוג מפורסמים וידועים.
נקודה אחידות - כללי הדירוג אחידים לכל החברות באותה תעשיה.
נקודה אמינות מוחלטת - לא ניתן לשלם למידרג כדי לשנות דירוג.
נקודה פשטות - לא מסבכים את הדירוג עם נוסחאות מורכבות שלא ניתנות להבנה על ידי הגולשים.


כללי הדירוג

נקודה כל חברה בתעשיה זהה תדורג לפי קריטריונים זהים.
נקודה הקריטריון המשמעותי לקביעת רף ההופעה הוא "דירוג כללי".
נקודה טווח הדירוג הוא בין 0-10.
נקודה חברות שיורדות מכמות של  90% שביעות רצון מהלקוחות וציון ממוצע 8 בפרמטר הכללי - לא יכולות להישאר עם תו מידרג TRUST.
נקודה כמות חוות הדעת המחושבות בדירוג הממוצע יקבעו לפי התעשיה אליה היא שייכת - בחלק מהתעשיות יכנסו כל חוות הדעת לחישוב ובתעשיות אחרות יכנסו  X חוות דעת אחרונות.
נקודה אחת לשנה לפחות על החברה לרענן את הדירוג וחוות הדעת שלה, ולהעביר למידרג לבדיקה את אותה כמות לקוחות שהעבירה בתהליך הדירוג הקודם או את כל הלקוחות שקיבלו ממנה שירות מרגע האיסוף הקודם. 


תהליך איסוף הנתונים

תהליך הבדיקה של חברה לפני קבלת התו הוא תהליך שקוף לכלל החברות. בעקבות השוני שיש בין החברות, התהליך מתבצע ב- 3 רמות כשהרמה הראשונה היא כללית לכלל החברות, הרמה השנייה היא לפי תעשייה, והרמה השלישית ייחודית לחברה.


אחד  רמה כללית:
החברה נדרשת לספק את פרטי הלקוחות מתוך רצף מסמכים ממוספרים אחרונים שהוציאה ללא סינוני לקוחות, כגון חשבוניות / מס' הזמנה וכדו'.
על החברה להציג הוכחה לכך שאין דילוג על רצף חשבוניות / רצף מסמכים. 

ניתן לעשות זאת באחת מהדרכים הבאות:
חץ לשלוח את פרטי הלקוחות ולספק צילומי מסמכים כדי לאמת את פרטי הלקוחות. 
חץ לבצע שיחת זום משותפת מוקלטת יחד עם נציג מידרג ולהראות את דרך שליפת הנתונים במערכות הפנימיות.
חץ לשלוח נציג מידרג למשרדי החברה שישלוף את הנתונים הרלוונטים.

לאחר איסוף פרטי הלקוחות, צוות מידרג TRUST מתקשר אל הלקוחות ומקבל מהם חוות דעת ודירוגים מפורטים. הרף לקבלת התו עשוי להשתנות בעתיד אך העיקרון שלא משתנה הוא שכל הבחרות \ עוברות תהליך בדיקה, ללא הטיות וללא התפשרויות.

שתיים רמת התעשיה:
עבור כל תעשיה קיימים כללים רלוונטים.

שלוש רמה ייחודית לחברה:
לכל חברה יש תיעוד מדויק של אופן איסוף חוות הדעת והסבר על הלקוחות שנכנסו לתהליך הבדיקה. הוא מוצג ללקוחות פונטציאלים בשקיפות ואותו ניתן לקרוא בלשונית "איך בדקנו" המופיעה בדף הדירוג של החברה.
 


הכללים- מי יכול לדרג את החברה

מידרג פונה ללקוחות שקיבלו שירות בתשלום / רכשו מוצר מהחברה המדורגת  - לקוחות שעלו במדגם איסוף הנתונים. מידרג היא זו שפונה ללקוחות הזכאים לדרג ולא להיפך, כלומר, לקוח לא יכול לפנות למידרג ולבקש לדרג חברה מסויימת. מידרג אוספת חוות דעת גם מלקוחות שהפסיקו את השירות /פרשו/ החזירו את המוצר.


הצגת חוות הדעת בעמוד החברה

וי כל חוות הדעת יופיעו, טובות ורעות באופן זהה.
איקס חברה לא יכול לשנות או למחוק חוות דעת.
 


אופן וסדר ההצגה של חוות הדעת בעמוד החברה ובווידג'טים השונים:

אחד סדר חוות הדעת לא יושפע מהדירוג שניתן בחוות הדעת.
שתיים  חוות דעת עם שם יופיעו לפני חוות דעת בעילום שם. 
שלוש חוות דעת מתאריך חדשות יופיעו לפני חוות דעת ישנות.
ארבע אחרי השיקולים הנ"ל, חוות דעת יסודרו לפי כמות המלל במשוב מהגבוה לנמוך.


בכל תצוגה מסוננת של חוות הדעת - לדוג' תצוגה מסוננת לפי שירות מסוים או מוצר ספציפי, הלקוח הפונטנציאלי יוכל לראות באופן בולט שמופעל סינון ולבטלו וכך לצפות בכל חוות הדעת.


בקרת איכות חוזרת

22 בתעשיות מסוימות מידרג תפנה ללקוח פעם נוספת לאחר תקופה כדי לוודא שהלקוח עדיין עומד מאחורי חוות הדעת שנתן ולא מעוניין לשנותה.
 


מחיקת/ השהיית חוות דעת

נקודה מידרג לא מוחקת / משהה חוות דעת למעט במקרים מיוחדים, בהם:

נקודה הלקוח המדרג פונה למידרג ומבקש להשהות את חוות דעתו.

נקודה הלקוח המדרג בסכסוך משפטי עם החברה המדורגת והחברה המדורגת זכתה בתביעה.

נקודה הלקוח המדרג חסום במידרג לדירוג.

נקודה החברה המדורגת הוכיחה שהלקוח לא שילם עבור השירות או המוצר ואין לו טענה לנזק.