מה צריך להעביר אלינו?    ■    איך זה מתבצע?    ■    העברתי לכם את הלקוחות, מה עכשיו?    ■    לא עברתם את תהליך הבדיקה?    ■    כל כמה זמן צריך לעבור את הבדיקה?

 

איך עובד תהליך הבדיקה?

 

חוות דעת של לקוחות קודמים הם המקור הטוב ביותר לבדיקת האיכות של חברה. ולכן, כדי שנדע שהחברה שלכם מספיק איכותית כדי לקבל את תו מידרג Trust, ניצור קשר טלפוני עם הלקוחות הקודמים שלכם ונבקש מהם לדרג את השירות/המוצר שאתם מוכרים, יחד עם חוויית הקנייה: הכל ייעשה על פי קריטריונים רלוונטים לתעשייה שלכם, בדירוג של 0-10, בנוסף לחוות דעת מילוליות.

22 אם יתקבלו מספיק חוות דעת עם דירוג ממוצע מעל 8 ו90% שביעות רצון, תוכלו לקבל את תו מידרג Trust.

 

מה צריך להעביר אלינו?

שני אנשים הדבר היחיד שתצטרכו להעביר אלינו לבדיקה זה רצף של הלקוחות שלכם בטווח זמן מוגדר מהמערכות שלכם (מערכת החשבוניות או מערכת CRM בה אתם משתמשים) שקיבלו מיכם שירות או רכשו מוצר. כמובן שהכל נעשה ללא סינון: כדי לוודא שלא בוצע סינון אנחנו נפגשים, לרוב בזום אבל ניתן גם בפגישה פרונטאלית ומוודאים שהנתונים נשלפו בצורה תקינה.


איך זה מתבצע?

ניתן להעביר אלינו את החשבוניות באחת מהדרכים הבאות:
מספר 1 בעזרת נציג מידרג שיגיע למשרדי החברה וישלוף את הנתונים הרלוונטים- כדי להקל עליכם התעסקות עם המערכות.
מספר 2 דרך שיחת זום קצרה משותפת בה נוכל לראות איך שולפים את הנתונים מהמערכות הפנימיות.
 


העברתי לכם את הלקוחות, מה עכשיו?

טלפון של מוקד צוות מידרג יתקשר אל הלקוחות ויקבל מהם חוות דעת ודירוגים מפורטים, על פי קריטריונים רלוונטים לכל תעשייה. במידה ותעברו את תהליך הבדיקה בציון גבוה מ-8 ו90% שביעות רצון, תוכלו לקרוא את כל חוות הדעת שקיבלתם. אחרי שתסיימו להתרגש, תוכלו להשתמש בהן ובתו מידרג Trust, ולשלב אותם בתהליכי המכירה שלכם.

טיפ מידע נוסף על הדרכים השונות בהם תוכלו להשתמש בתו, תמצאו בעמוד המוצרים


לא עברתם את תהליך הבדיקה?

סמיילי מבואס לא נורא. אמנם לא תוכלו לקבל את התו או להציג ללקוחות את חוות הדעת, אבל גם אנחנו לא נציג אותן והן ישארו חסויות אצלנו. תוכלו לקבל אותן לשימוש פנימי בלבד, כדי ללמוד ולהשתפר.
 


כל כמה זמן צריך לעבור את הבדיקה?

שעון מעורר אחת לתקופה, תלוי בתעשיה, על החברה לרענן את הדירוג וחוות הדעת שקיבלה. לרוב מדובר בתקופה של שנה, כאשר הבדיקה יכולה להיות תדירה יותר או פחות.
בדיוק כמו בבדיקה הראשונית, על החברה להעביר אלינו למידרג את אותה כמות הלקוחות או, לחלופין, את כל הלקוחות שקיבלו ממנה שירות החל מהבדיקה הקודמת.