עוד...
ליליה ברמן | תאריך קבלת השירות: 08/2024
תיאור השירות:
קבלת שירות מטפל סיעודי במשך שנה ושלושה חודשים.
חוות דעת:
הם תמיד עוזרים לנו עם העובדת הזרה. הם עובדים מהר ועומדים בזמנים! אף פעם לא קרה שאני מחכה שבועות לתשובות מהם. היינו צריכים למצוא עובדת מהר, הם ניסו אבל לא יכלו למצוא לנו עובדת דוברת רוסית בתקופה שרצינו, יתכן שבגלל המצב בארץ. אנחנו מצאנו את העובדת והם עזרו לנו עם כל מה שקשור למסמכים, לחוק ושזה יהיה מאה אחוז. לא ידענו שום דבר לפני שפנינו והם הסבירו לנו הכל, אמרו לנו לפני איך עובד כל הצעדים. הם שלחו עובדת סוציאלית כשהיה צריך. עוזרים דרך הטלפון וואטסאפ וגם המנהלת עוזרת שצריך.
9
כללי
התאמה
8
שירות
9
זמנים
10
א (העובד)
10
לוסיה פלזנשטיין | תאריך קבלת השירות: 08/2024
תיאור השירות:
קבלת שירות מטפל סיעודי במשך 3 שנים.
חוות דעת:
הייתה תקופה ארוכה בזמן הקורונה שחיכינו הרבה זמן לעובדת. אבא שלי היה בבית חולים, הינו צריכים עזרה חולה היה להם עובד להביא. לפני שהעובדת הגיעה הייתה תקופה של 3 שבועות שבהם באתי ואמרתי להם שאם הם לא יביאו לי מישהו אז אני אצטרך לשלוח את אבא שלי לבית אבות ואני לא יודעת מה יהיה. אני לא יודעת אם זה היה במקרה אבל הם הביאו לי אדם זהב ואני אסירת תודה על כך. אבא שלי נפטר והם ארגנו לנו את המסמכים בשביל שנוכל להשאיר את העובדת בשביל אמא שלי
9
כללי
התאמה
9
שירות
9
זמנים
9
א (העובד)
9
אורלי בונדרמן | תאריך קבלת השירות: 08/2024
תיאור השירות:
קבלת שירות מטפל סיעודי במשך שנה.
חוות דעת:
הם בכללי בסדר. העובדת הזרה מדברת רק רוסית ורומנית, היא ממש מתקשה שאין מענה במשרד שלהם בשפות שהיא צריכה. היא גם אומרת לי שיש לה פחות זכויות מחברות שלה שעובדות דרך חברות אחרות. לה יש 25 שעות חופש לפני החוזה והיא אומרת שמגיע לה יותר. היא מרגישה שהיא נפלה עם המשרד הזה. לי אישית אין בעיות עם המשרד. אני מעדיפה לא לדרג את ההתאמה ואת איכות העובד.
9
כללי
שירות
8
זמנים
9
אווה צ'מקה | תאריך קבלת השירות: 08/2024
תיאור השירות:
קבלת שירות מטפל סיעודי במשך שנתיים.
חוות דעת:
אני במיוחד מרוצה מהמנהלת של הסניף בחיפה, היא עושה מה שצריך ותמיד יודעת לספק תשובות לשאלות שיש לי. לגבי המזכירות זה משהו שמאוד משתנה מפעם לפעם. אני לא יכולה לדרג את תהליך ההתאמה כי הגעתי לעובדת לא דרכם ומבחינת האיכות שלה אני גם מרגישה שזה לא משהו שקשור אליהם ישירות כדי לדרג. מעבר לזה אני מרוצה, הם באמת טובים!
9
כללי
שירות
9
זמנים
9
פיני רביד | תאריך קבלת השירות: 08/2024
תיאור השירות:
קבלת שירות מטפל סיעודי במשך 8 חודשים.
חוות דעת:
החוויה שלי מולם טובה מאוד, גם ברמת השירות וגם ברמת האמינות. אנחנו באנו אליהם עם העובדת וכול המידע שהם מסרו לנו היה מדויק. השירות שלהם כחברת השמה מעולה, יש שקיפות מלאה, נגישות, זמינות ואפשר לשאול כול שאלה. הם ייצגו את הרגולציה ועזרו לנו להתנהל מול הביטוח הלאומי והסבירו את הזכויות של העובדת.
10
כללי
התאמה
10
שירות
10
זמנים
10
אולג גרשוביץ | תאריך קבלת השירות: 08/2024
תיאור השירות:
קבלת שירות מטפל סיעודי במשך שנה וחודש
חוות דעת:
הם קשובים, המנהלת התקשרה כשהיה צריך וחוזרים אלי אם יש צורך. העובדת הזרה שלנו לפעמים משאירה את המטופל לבד ויוצאת להתאוורר. איתני מור הסבירו לה והיא המשיכה. בינתיים סיכמנו שלא תשאיר לבד. ביקשתי להחליף אבל לא מצאנו מחליפה. העובדת לא גרועה, היא מטפלת, מכינה אוכל ושומרת על ניקיון.
9
כללי
התאמה
9
שירות
10
זמנים
10
א (העובד)
7
יעקב כהן | תאריך קבלת השירות: 08/2024
תיאור השירות:
קבלת שירות מטפל סיעודי למשך שנה.
חוות דעת:
היה גרוע מאוד. את כל העובדות הזרות הבאתי בעצמי, הם לא הזמינו אף אחת, אני כבר שלושה חודשים מחפש עובדת והם לא הרימו טלפון לשאול אם אני צריך עזרה, מזל שאני דואג לעצמי. הם לא מתעניינים, מרימים עיניים לשמיים, לוקחים כסף סתם, אני דואג להכל ועושה הכל. לא מגיע להם לקבל את תו האיכות.
0
כללי
התאמה
0
שירות
0
זמנים
0
א (העובד)
0
איריס ויסבורט | תאריך קבלת השירות: 08/2024
תיאור השירות:
קבלת שירות מטפלת סיעודית במשך שנתיים.
חוות דעת:
אני בהחלט ממליצה עליהם! הם מאוד מקצועיים ויודעים מה לעשות כדי להשיג את הדברים שצריך. הם מאוד מנוסים בתחום העיסוק ויש להם יחס מאוד אדיב ומאוד סימפטי. הבאנו את העובדת באופן עצמאי ולכן לא דירגתי את ההתאמה ואיכות העובד אבל הם עזרו לנו מאוד עם האישורים.
9
כללי
שירות
9
זמנים
10
איריס קאופמן | תאריך קבלת השירות: 08/2024
תיאור השירות:
קבלת שירות מטפל סיעודי במשך שנה
חוות דעת:
את המטפלת קיבלתי ישירות ממישהו והעברתי להם את הטפסים לרישום. האינטראקציה איתם הייתה בסדר גמור, תמיד שפיניתי עזרו לי בשמחה וטיפלו במה שביקשתי. תמיד זמינים ואם לא אז הם חוזרים אלי. כרגע אין לי יותר מידי אינטראקציה איתם, זה הרוב מול המטפלת עצמה.
10
כללי
שירות
10
זמנים
10
א (העובד)
10
סיגל לרר | תאריך קבלת השירות: 08/2024
תיאור השירות:
קבלת שירות מטפל סיעודי במשך חמישה חודשים.
חוות דעת:
אנחנו חדשים שם, לא נתקלנו בבעיה ואנחנו ממליצים! מגיעה עבודת סוציאלית פעמיים שנה לראות שהכל תקין והם עוזרים בכל חידוש הרישיונות והוויזות. אם יש שאלות או קושיות הם תמיד שמחים לעזור. את העובד הבאנו באופן עצמאי לכן לא דירגתי את האיכות וההתאמה.
9
כללי
שירות
9
זמנים
9
סינון לפי ציון :

ממוצע דירוגים

שירות
9.19
זמנים
9.19
התאמה
9.14
א (העובד)
9.07
התפלגות
96.5%
מרוצים
  • מרוצים 96.5%
  • לא מרוצים 3.5%

איך בדקנו את איתני מור?

רמה כללית:
חברה נדרשה לספק את פרטי הלקוחות מתוך רצף מסמכים ממוספרים אחרונים שהוציאה ללא סינוני לקוחות, כגון חשבוניות / מס' הזמנה וכד.
על החברה להציג הוכחה לכך שאין דילוג על רצף החשבוניות / רצף מסמכים.
לאחר איסוף פרטי הלקוחות, צוות מידרג TRUST התקשר אל הלקוחות וקיבל מהם חוות דעת ודירוגים מפורטים.
רמת התעשיה:
כל לשכות הסיעו הפרטיות העבירו למידרג את רשימת כל הלקוחות שקיבלו שירות מהחברה (כולל לקוחות קיימים ולקוחות קודמים) בטווח שבין הזמן הנוכחי ועד 3 שנים אחורה, כך שלחברה התקבלו לפחות 100 חוות דעת.
רמת החברה:
חברת איתני מור, בנוכחות נציג מידרג, העבירה מתוך מערכת הלקוחות את כלל הלקוחות שקיבלו שירות מהחברה בשנה וחצי שלפני תהליך הבדיקה(1.2023-4.2024). מתוכם מידרג דגמה באופן אקראי את הלקוחות לבדיקה.

יצירת קשר עם איתני מור

לאתר החברה: